معاون دانشجویی و فرهگی دانشگاه علوم پزشکی یزد از برپایی نمایشگاه دفاع مقدس از از 31 شهریور ماه جاری به مدت 15 روز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد خبرداد.
دکتر محمدحسن لطفی در گفت و گو با خبرنگار بهداشت و درمان، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: این نمایشگاه در محل پردیس دانشگاه در کنار یادمان شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی یزد افتتاح و به مدت 15 روز برای بازدید عموم مردم و علاقه مندان دایر می باشد.
وی ادامه داد: این نمایشگاه که کاملا توسط دانشجویان دانشگاه طراحی وانجام شده است از غرفه های برخوردار است که در این غرفه ها علاوه برنمایش ماکت های عملیات دفاع مقدس جلوه های ایثار و حماسه رزمندگان را نیر به تصویر کشیده است.
دکتر لطفی خاطر نشان ساخت: ای نمایشگاه از نظر نظری نیز سروع جنگ تحمیلی، مقاومت مردم و رزمندگان و در نهایت دستاوردهای نظام را در قالب پیشرفتهای علمی، فنی، و پژوهشی نشان می دهد.
وی همچنین گفت: در یکی از این غرفه ها ویژگی های شهدای عزیز و حماسه آفرینان بیان می شود.
وی همچنین از برپایی غرفه نقاشی کودکان در کنار این نمایشگاه خبرداد و افزود: در این غرفه نیز کودکان می توانند دوران دفاع مقدس را از زبان خودشان به تصویر بشکند.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی یزد در پایان همچنین از برپایی مراسم های مذهبی، و مراسماتی متقارن با آغاز سال تحصیلی در کنار یادمان شهید گمنام دانشگاه وقرائت دعای پرفیض کمیل و دعای ندبه خبرداد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا